الأحد، 17 نوفمبر 2013



هو : عارفة يا حبيبتى انا نفسى فى اية ؟
هى : اية ياروحى ؟
هو : نفسى انا وانتى نمشى كدا نمشى فى الشارع ايدينا فى ايدين بعض وانكجية كدا 
هى : الله وانا كمان يا قلبى نفسى اوى كدا امشى واتفشخر بيك كداهو واغيظ كل الناس واقولهم دة حبيبى انا وبس 
هو : بغض النظر عن اتفشخر دى بس ماشى  عارفة نفسى فى اية كمان ؟ 
هى : اية يا حبى 
هو : انا وانتى كدا نبقى قاعدين لوحدينا على البحر ساعة الغروب  عارف انا انتى بتحبى الفيو دة ونرقص سلو على الرملة وحوالينا شموع كتير واقرب منك واوشوشك فى ودنك واقولك فاكرة الحلم دة انا كنت عايش بس عشان احققهولك  
هى ودموعها على خدها : ربنا يجمعنا على خير يارب وتعيش وتعملى كل حاجة بنحبها سوا ربنا يخليك ليا 
هو : يارب يا حبيبتى يارب خلاص بقى يابت بطلى عياط انتى نكدية على طوول كدا  بحبك بقى 
هى وابتسامتها ممبلولة بدموعها : وانا كمان بحبك بقى بقى 


#السناجل_يمتنعون 

لــــــــــ ..  #صــَــبــا 





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق