السبت، 16 نوفمبر 2013



هى : وبعدين بقى احنا مش هنخف شوية
هو : نخف اية يا حبيبتى
هى : والله معرفش شوف انت بتعمل اية ؟
هو : انا مش بعمل حاجة يا حبيبتى انا غلبان
هى : وهظارك كل شوية مع البنات وتكلم دى وتهظر مع دى ولا مرعينى ولا محترم مشاعرى خالص 
هو : فى اية بسدة كلام عادى انتى عارفة انى مبشوفش غيرك وميهمنيش غيرك
هى : طب خلاص مترجعش تزعل لما اكلم مع حد وكلام عادى بردو وانت عارف انى مبشوفش غيرك
هو : لية ان شاء الله كيس جوافة انا ولا ولا مخطوبة لسوسن انا مقبلش بكدا وبطلى استفزاز مضايقنيش
هى : لية هو انت مش بتثق فيا ؟؟
هو : اكيد بثق فيكى بس انا شب وعارف دماغ الولاد كويس مش كل حد زى وانا بغير عليكى جداا ومستحملش حد يقرب منك
هى : طيب يبقى تعرف الحاجة الى بتضايقك كمان بتضايقنى فياريت ترعينى واعرف انى بغير عليك اوووووووووى
هو : طب متزعليش مش هضايقك تانى  بحبك 
هى : وانا عمرى ما افكر انى اضايقك ابدا  بمووت فيك 

#خناقة_كل_يوم 


لـــــــ .. صــَــبــا 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق